Beszerzésre került: 3 db. ASUS ZenBook UM425UA-KI156T laptop, 4 db. ASUS ZenBook 14 UX431FL-AN014T laptop.
Tovább…NEAE-KP-1-2020/1-000214 az. sz. program „Highlights of Hungary 2020. évi megvalósítása” HIGHLIGHTS OF HUNGARY PLATFORM A Highlights of Hungary kezdeményezés 2013-ban került megalapításra azzal a céllal, hogy itthon, de akár nemzetközi viszonylatban is egyedülálló módon, kategóriák nélkül helyezze reflektorfénybe az értékteremtő projekteket, ezzel szemléletet formálva és Magyarország értékteremtő közösségét építve. 2020 januárjában immár 7. alkalommal […]
Tovább…A Learn Than Play projekt zárásaként megrendezésre került szakmai konferencia keretében (Orfű, 2022.12.17.)bemutattuk a digitális oktatás terén elért eredményeket. A LEARN THAN PLAY projekt célja a szülők, tanodák és iskolák közötti együttműködés feltételeinek javítása volt, innovatív eszközökkel egy digitálisan támogatott módszertan fejlesztése révén. A különböző országokból érkező érdeklődők az egynapos program keretében betekintést kaphattak a […]
Tovább…A Learn THEN Play projekt eredményeit bemutattuk a EURegionsWeek 2022 program-sorozat keretében a LocalAction4Education workshopon. A workshopot más neves résztvevők mellett megtisztelte jelenlétével Margaret Vestager, az Európai Bizottság Alelnöke is.
Tovább…A matematika feladatrendszert olyan videós tartalmakkal szerettük volna kiegészíteni, melyek izgalmasabbá és érthetőbb teszik a tananyagot a gyermekek számára. A fiatal generáció igényeihez és médiafogyasztási szokásaihoz alkalmazkodva vlogger tartalmak létrehozásával igyekeztünk a matematika iránti érdeklődést felkelteni. Vloggerek tanárként vagy tanárok vloggerként? A matematika tartalmakat előállító Retkes Péter vlogger több tucat matematika magyarázó videót készített whiteboard […]
Tovább…Megszületett az iskolák és szülők, gondviselők, tanodák közötti együttműködés digitális platformja a tanulók támogatása érdekében! Elkészült a Learn THEN Play innovatív megoldása, mely az eszközök szabad használatát a tanulmányi feladatok sikeres teljesítéséhez kötjük. A Learn THEN Play platform és alkalmazás, lehetővé teszi, hogy: · a tanárok a Learn THEN Play alkalmazásban digitális házi feladatokat adjanak […]
Tovább…A Seven Smart Steps projektben elkészült, és több nyelven elérhető az Adaptációs Módszertani Eszközkészlet, ami lehetővé teszi az érdeklődők számára, hogy megismerhessék a Tanlet alkalmazást, az innovatív e-learning módszertant és a projekt eredményeit. Célunk, hogy támogatást nyújtsunk azoknak a pedagógusoknak és intézményeknek, akik alkalmazni szeretnék a módszertant és az alkalmazást. A Kézikönyv a mentorok képzéséhez összeállítás gyakorlatorientált megközelítést […]
Tovább…Július 26-án Csíkszeredán találkoztak a Seven Smart Steps projektben résztvevők. A nemzetközi projekttalálkozó központi célja az elért eredmények áttekintése volt, a projektindikátorok és statisztikák tükrében. A részt vevő szakemberek (mind a pedagógusok, mind a fejlesztők) a projekt megvalósítását sikeresnek értékelték, a projektben részt vevő pedagógusok az adaptációs folyamatot valamennyi dimenzió mentén pozitívan értékelték. A jelen […]
Tovább…A Seven Smart Steps projekt végéhez közeledvén a zárókonferencia megrendezésére 2022. július 25-én a csíkszeredai megyeházán került sor, mely keretében az eredményekről és a jövőbeli tervekről a sajtó képviselőinek is beszámoltak a résztvevők. Jelen találkozó központi témája az elért eredmények összesítése és a szakmai közönség számára történő bemutatása volt. A teljeskörű adaptációs folyamatról, a tananyagfejlesztésről, […]
Tovább…A Seven Smart Steps projektben 2022. június 21-én került sor Egyesületünk szervezésében a helyi PLA (peer learning activity) workshop megrendezésére, melynek célja a projekt eredményeinek bemutatása, népszerűsítése a térségben. A részt vevő szakemberek olyan tankerületi intézmények vezetői és tanárai voltak, melyek jellemzően hátrányos helyzetű gyermekekkel foglalkoznak. A térségben az alkalmazás használatának kiterjesztése kiemelkedő jelentőséggel bír, […]
Tovább…