NEAE-KP-1-2020/1-000214 az. sz. program „Highlights of Hungary 2020. évi megvalósítása”
HIGHLIGHTS OF HUNGARY PLATFORM
A Highlights of Hungary kezdeményezés 2013-ban került megalapításra azzal a céllal, hogy itthon, de akár nemzetközi viszonylatban is egyedülálló módon, kategóriák nélkül helyezze reflektorfénybe az értékteremtő projekteket, ezzel szemléletet formálva és Magyarország értékteremtő közösségét építve. 2020 januárjában immár 7. alkalommal gyűjtötte egy platformra a szervező csapat azokat a hazai teljesítményeket, sikereket és példaértékű történeteket, amelyeket 2019 év végén a 10 fős kuratórium felterjesztett a díjra.
HIGHLIGHTS OF HUNGARY MODELL ÉS CIKLUS
2019-2020 évi ciklus:
2019 – 3. negyedév – előkészítés, kurátori felkérés
2019 – 4. negyedév – előkommunikáció (a platform általános bemutatása, adott év kurátorainak kommunikálása, podcast adások), szakmai előkészítés – kurátori jelölés, jelöl kiértesítés, tartalom begyűjtés, online platform frissítése, jelöltek tartalmak feltöltése
2020 – 1. negyedév – jelölt lista publikálása, közönségszavazás, kommunikációs kampány, médiamegjelenések, díjátadó esemény
2020 – 2. negyedév – utókommunikáció, Highlights jelöltek tartalmainak terjesztése minél szélesebb körben, saját tartalmak és médiapartneri közös tartalmak gyártása
ARCULAT, VIZUÁLIS MEGJELENÉS, GRAFIKAI TARTALOM
A kommunikációnkban mindig is hangsúlyos volt a vizuális megoldások használata, melynek kiindulópontja egy markáns arculat. Olyan arculati elemeket használunk, amelyek minden online és offline eszközön biztosítják napjaink tartalomfogyasztási dömpingjében is a megkapó, figyelemfelkeltő megjelenéseinket. Arra törekedtünk, hogy a színes, izgalmas tartalom mellett a “csomagolás” is magában hordozza azokat az értékeket, amik miatt érdemes felfedezni minden évben a Highlights jelölteket. További célunk, hogy minden vizuális megjelenés az érték alapú közösségépítésünket is támogassa, minden felületen vonzó és karakteres márkaképet alakítsunk ki, amihez érdemes csatlakozni, amit érdemes követni.
ELŐKOMMUNIKÁCIÓ
A Highlights of Hungary platform az elmúlt évek során egy erős médiapartneri kört alakított ki, akik támogatásukkal és a közös tartalmak publikálásával biztosítják a Highlights of Hungary médiajelenlétét nem csak a kiemelt időszakban, de a teljes év során.
Médiapartnerek: Forbes, Kreatív, Marie Claire, Roadster
HIGHLIGHTS OF HUNGARY KURÁTOROK
A Highlights of Hungary 2020 évének felkért és kiválasztott kurátorai:
Böszörményi Nagy Gergely – Design Terminál vezetője, Brain Bar alapítója
Liptay Gabriella – KPMG Magyarország marketing és Kommunikációs igazgatója
Iain Lindsay – Az Egyesült Királyság Magyarországra akkreditált nagykövete
Martinkó József – Dizájn-és építészetkritikus, az Octogon magazin főszerkesztője
Mádai Vivien – Televíziós szerkesztő, műsorvezető
Prieger Zsolt – Zenei producer, újságíró, tanár, Anima Sound System vezetője
Szendrő Péter – Belsőépítész, a 81font Architecture&Design alapítója
Törőcsik Franciska – Színésznő
Trellay Levente – Telep Galéria társalapító, 100szikra alapító
Varga Judit – Látvány-és díszlettervező, PropClub alapítója
https://www.highlightsofhungary.hu/hu/kuratoraink
KURÁTORI JELÖLÉS
2019 decemberében a 10 fős kuratórium mellett a kezdeményezés alapítója, a Super Channel is leadta a jelöltjeit, így állt össze a Highlights of Hungary 55-ös válogatása, minden kurátor által 5 jelöltet felterjesztve a válogatásba.
HIGHLIGHTS OF HUNGARY VÁLOGATÁS PUBLIKÁLÁSA, KOMMUNIKÁCIÓS KAMPÁNY
A gyűjtés január eleji publikálása után a válogatást egy erős kommunikációs-és PR kampány kísérte, amely részeként 2020. január 13. és február 10. között közönségszavazással a nyilvánosság is voksolhatott kedvenceire.
A Highlights of Hungary adott évi gyűjtésének kommunikációját a Magyarország Értékteremtő Közössége szlogenre építettük fel, amely üzenet mind a közösségi médiában (kreatívok, poszt bejegyzések és videók), mind pedig – idén először – a CLP kampányban is megvalósulhatott. A JCDecaux együttműködés keretén belül budapesti és vidéki főtereken is megjelent a Highlights of Hungary.
DÍJÁTADÓ ESEMÉNY
Dátum: 2020. február 21.
Helyszín: Katona József Színház
Vendégek száma: 400 fő
Műsorvezetők: Gyárfás Dorka
A Highlights of Hungary zártkörű díjátadója 2020. február 21-én került megrendezésre a Katona József Színházban. A díjátadón kihirdetésre került a közönségszavazás első 10 helyezettje, a támogató partnerek és a médiapartnerek különdíjasai. A díjazottak az S39 tervezte és gyártotta üveg-és beton díjtárgyakat vehették át.
HELYEZETTEK
- helyezett – DR. CSÓKAY ANDRÁS ÉS IDEGSEBÉSZ CSAPATA
- helyezett – OTDK (Országos Tudományos Diákköri Konferencia)
- helyezett – 10 MILLIÓ FA
- helyezett – MYFARM HARTA
- helyezett – GOMBASZÖGI NYÁRI TÁBOR
- helyezett – VIRTH BALÁZS
- helyezett – MÁSÁLLAPOT(OT) A SZÜLÉSZETBEN
- helyezett – TILOS RÁDIÓ
- helyezett – SOHARÓZA
- helyezett – SUHANJ! ALAPÍTVÁNY
KURÁTORI DÍJ: PET KUPA
A teljes jelölt lista a honlapon érhető el: https://www.highlightsofhungary.hu/hu/jeloltek-a-z
KÜLÖNDÍJAK:
A díjátadó színpadi programját digitális tartalom, animáció kísérte végig. A program során bemutatásra került mind az 55 jelölt, a helyezettek után a különdíjat átadó partnerek képviselői egyedileg animált logó háttér előtt adták át a díjakat.
FORBES különdíj: VERESI PARADICSOM
KREATÍV különdíj: TILOS RÁDIÓ
KPMG különdíj: VAN HELYED ALAPÍTVÁNY
MARKET ÉPÍTŐ ZRT. „Példakép” különdíj: PÁRDY BENCE
MARIE CLAIRE KÜLÖNDÍJ: MÁSÁLLAPOT(OT) A SZÜLÉSZETBEN
BRAINBAR: OTDK
VIDEÓ a díjátadóról: https://vimeo.com/399171846
A zártkörű díjátadón 400 meghívott vendég vett részt, a program pedig facebook streamingen a nagyközönség számára és vidéken is elérhető volt.
A díjátadót követően az utókommunikációban a történetek feldolgozása által a szemléletformáló hatással bíró anyagok tovább erősítették a Highlights of Hungary célját, miszerint építse a valódi értékteremtést és az elismerés kultúráját.
AZ ESEMÉNY TELJES FOTÓ GALÉRIÁJA A KÖVETKEZŐ LINKEN ÉRHETŐ EL:
https://www.facebook.com/pg/highlightsofhungary/photos/?tab=album&album_id=3259635364063920
HELYSZÍNI MEGJELENÉS:
- helyszíni brand megjelenés, brandingelt mágnesfalak, kurátorok és jelöltek bemutatásával
- brandingelt fotó-és sajtófal
- digitális tartalom a színház színháztermében és a színház előcsarnokában, K:ANTIN 2 db plazma és vetített falfelület
- brand karszalag a résztvevők számára
- fénytechnika az előcsarnokban
TARTALOMFEJLESZTÉS
HIGHLIGHTS OF HUNGARY PODCAST
2019 szeptemberében a Highlights of Hungary mind arculatában mind pedig az online platformján megújult, elindítva a honlap blog felületét is. A Roadster.hu médiapartneri támogatásával pedig elindult a Highlights of Hungary podcast sorozata, erős közösségi kampány által is megtámogatva.
Highlights of Hungary a Spotify-on: https://open.spotify.com/show/2taZMDmHFcqtJCXDB6vulq
Highlights of Hungary podcast cikkek: https://roadster.hu/tag/highlights-of-hungary/
MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ
A Highlights of Hungary platformon folyamatos tartalomgyártás és az azt kísérő magas minőségű marketing, PR –és közösségi média kommunikáció valósul meg, építve a platform erejét és elérését, ezáltal erősítve a kezdeményezés szemléletformáló hatását.
A kiemelt időszakokban PR partnerünk, a KortársPR Kft. támogatott bennünket, míg év közbeni tartalmaink kommunikálására szabadúszó szakembereket vontunk be.
SOCIAL MÉDIA
Az offline jelenlét mellett a Highlights of Hungary közösségét online is tovább építettük a folyamatos social média tartalommal. A facebook oldal és az Instagram követői számára év közben is gyártjuk azt az értékteremtő és inspiráló tartalmat, amely az egész év során erősíti a platform közösségét.
A Highlights of Hungary tartalmaihoz igazodva számos közösségi média kampányt készítettünk, amelyeket jelentős grafikai tervezés kísért.
Facebook: https://www.facebook.com/highlightsofhungary/
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/highlights_of_hungary/
HIGHLIGHTS OF HUNGARY MÉDIAEGJELENÉSEK
Teljes lista csatolva mellékletként.